Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 2, 2011

Tah Apa-Apa

*** Gmbr kat sebelah ni gmbr taun lepas masa saya jaga kakak saya berpantang kat kampung be4 saya berhijrah ke Sabah ;) Nanti ada jugak yg terkejut igt saya amik anak angkat pulak...hehe...Sila abaikan rambut yg serabai itu yeeee ;p
^
^
^
Ptg smlm x dpt nak update pasal menu berbuka coz air-cond keta buat hal lagik. Akhir bulan 6 ritu baru je tukar compressornya..last2 buat hal lagik...da la RM600++ jugak kuar time tu. Bila pegi kedai tu balik semula...katanya compressor jem...What???..(saya pun nyibuk tanya sama tauke kedai sambil mata terbeliak). Baru je sebulan...mati la camtu kalo tiap kali ganti, after a month dia buat buat hal lagik. Bukannya seringgit dua kan???. Jadi smlm kedai tu kena claim kpd company yg supply compressor tu. 1week juga nak kena tunggu..huhu...Apa boleh buatkan???...tunggu juga la so buat masa ni kena lah berpanas while using kereta...huhu...Tapi apa punya kedai la...X boleh ka dia ganti dgn yg baru?. Nanti kan dorang dapat yg baru after claim???...Huh..sungguh x faham...Mcmtu la biz..ada tiau tiaunya juga...Bila kena sound ngn saya...terdiam dia...Da la kami dtg dr jauh...Igt saya x tau dia mcm mo kencing sama kami?. Bila tunjuk resit yg aritu, haaaa...baru dia terdiam...Kalo setahun compressor tu buat hal...bole la consider juga kan ini baru sebulan...huhu...menyakitkan ati ja!!!...Hrp2 awal la sikit dpt part tu balik...susah kalo x da air-cond...Kalo cuaca ok x pe tapi kalo hujan lebat?...Camno nak drive tue???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...