Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, August 26, 2011

Air Mataku Menitis

*** Huhu..Ini gmbr taun lepas, penah update gmbr ni tapi da x da gambar makanya hentam saja la...Kalo ada yg rasa nyampah mo tgk muka tuan tanah kedaung ni...tutup mata tau..hehe ;p
^
^
Just nak share yg pagi ni rasa sayu sgt bila ramai yg kat FB sumanya mengupdate pasal balik kampung...huhu...Sayu gila ati ni mengenang Mak Abah di kampung...Allah saja yg tahu. Kalo ikutkan ati mcm mo balik je tapi camna ngn Hubby ku??? Shian dia...x pe la...yg penting Hubby di sisi kan????..
^
^
Kalo fikir pasal raya n kesedihan tahap melampau ni, rasa cam nak dok umah diam2 ja ari raya nanti, tutup pintu...tido ja..huhu...Sedih mo tgk family org lain...huhu...tapi x le la camtukan...x kan nak jadi katak bawah tempurung pulak...huhu...cedey...cedey...
^
^
Apapun now da merancang apa menu yg nak dimasak cuma nanti nak bincang ngn incik suami dulu la...Kan pengeluar budget adalah incik suami jadi kena la dpt persetujuan beliau dulu kan???...hehe...k la...nanti saya share apa planning saya utk menu raya nanti k..daaaaaaa ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...