Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 23, 2011

Rindu Family

 ***Inilah keluarga besar saya tapi masa ni abang saya x bergambar coz tgh tido...huhu..time tu dia baru sampai dr KL mungkin penat benar la tu. Kalo bergambar taun ni mungkin lebih meriah lagi sbb anak buah da bertambah lagi 3org...***

Bila raya makin menjelang tiba, hati pun mula rasa semakin sayu mengenangkan family di kampung terutamanya Mak Abah. Rindu pada mereka ber2...huhu. Hati amat2 sedih krn pada tahun ni x dpt beraya ngn Mak Abah, adik-bradik n family mertua ;(
Ini adik-bradik pompuan saya ;p Yg tengah x bertudung tu kakak sulung saya...Anak da 4 n sumanya hero belaka. Yg bertudung tu adalah no3 dlm adikbradik, kakak atas saya la dia ni...no4 dlm family of coz saya n baju corak abstrak tu adalah no6 merangkap adik bongsu perempuan...dia still study kt UNITEN, Muadzam Shah, Pahang.
^
^
Apapun mmg sungguh sedih sebab x dapat balik beraya di kampung bersama keluarga tercinta ;( Pada kwn2 yg dpt beraya bersama family, hargailah kesempatan yg ada apabila bersama dgn keluarga anda...huhu...Cedeynyaaaaaaaaaaaa....

2 comments:

  1. alahai siannya azie.. raya di perantauan ye tahun ni.. sabar ye dik

    ReplyDelete
  2. tu la kak aeida..sedihnya la makin ari...huhu...tiket pun tgk mahal sesaja..awal bulan 11 je tgk murah sikit...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...