Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 16, 2011

Ke Kem Lok Kawi

***Bukan gmbr sebenar, ini hasil cilok dr incik Google la...haha
^^
^^
Memandangkan siang tadi saya n Hubby gi KK bersama sorang kwn Hubby, baliknya tu kami singgah ke Pasar Ramadhan Lok Kawi yg x jauh dr KK. Actually pasar tu bebetul dlm Kem Tentera Lok Kawi yg mana yg meniaga adalah warga ATM yg kebanyakannya dr Semenanjung. Ramai org kata makanan kat sana best2 so bila pegi tadi mmg agak teruja lebih2 lagi mmg lama mengidam Nasi Kerabu kan...huhu...Pasar Ramadhan di Sipitang adalah biasa2 saja n x da yg dpt memikat hati tahap gebabommmm...huhu...Jadi bila Hubby free sikit haruslah kami menuju ke sana...Yaaaa...itulah motif utama kami ke sana sebenarnya...yariba yariba andreiiiiiiii..hehe ;p Puas ati dpt mkn Nasi Kerabu, agak sedap gitu...next time boleh pi sana lagi beli Nasi Dagang pula, Ayam Percik...lalalala...Sblm pi Lok Kawi tu sempat beli McD tapau bwk balik coz mengidam punya psl..huhu...saya mmg mengalahkan org peknan okae..hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...