Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, August 19, 2011

Cool Bah ;)


Alhamdulillah arini check tekanan darah day1...Stabil...ada 6days to go. Doc kata kalo naik turun brapa ari ni, need to check mo details antaranya check darah, protein n so on la. Apapun hopefully x da apa. Maybe semalam tekanan darah naik psl demam n terlalu stress apabila ujian air kencing tu -ve kot so kwn2 jgn tension2 ya. Byk tenangkan diri n terima hakikat...huhu...itu ditujukan khas utk diri saya sendiri of coz. Mungkin sbb saya terlalu stress berkenaan isu tu, it makes my blood go upstairs daaaaaaaaa...Apapun kita mesti Enjoyyyyyyyyyyyyy;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...