Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, March 23, 2012

Menu Hari Ini

Menu arini...
Ayam Masak Cili Hidup + Sayur Baby Kailan Goreng + Ikan Cencaru Bakar bersama Kicap Special...
Alhamdulillah rezeki utk hari ni...
Kawan2 mamam apa la lunch nih???
Make sure kwn mamam la benda berat sikit...
Kang kalo skait perut..sapa yg susah???...hikhik....

2 comments:

  1. tadi breakfast lewat,
    nasi lemak!
    byk nye menu lunch dia...
    hurm..kalo la kite dekat
    mmg akak lunch kat umah azie je tau
    hahahaha...

    ReplyDelete
  2. mana ada banyak kak..satu ja lauk..itu la mkn lunch n dinner...hikhik...yg lain tu sayur,ikan dan kicap special ja pun..hikhik...bole ja kak kalo dekat...hihi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...