Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 27, 2013

Tolong Maknjang Kopek Petai


See Danish n Dani...sgt rajin tlg myself a.k.a Maknjang kopek petai utk dibawa balik ke Sabah..hehe...So bila dorang da bantu aku of coz la keja pun siap dgn cepat kan???hehe...Syukurlah ada anak2 buah yg rajin sgttttttttt...heheh...

Oh...Dani tu adik kpd Danish...nama dia Dani Hakim...Mama Ayah dia panggil Hakim...tapi aku suka panggil dia adik walaupun dia ada adik lagi 2...Maybe sbb da terbiasa kan sbb dulu2 kan dia x da adik...Sampai ada sepupu aku tanya napa panggil adik??? Kan dia ada adik....so itu je la jwpn aku...heheh...

Mcm hubby aku pun..dia da umur 13tahun baru dpt adik...Sampai la da tua umur 30 nih pun, kdg mak dia panggil dia adik instead of achik...Kdg2 apa yang menjadi kebiasaan kita itulah yg kita akan apply kan...Tak kisah la kan as long x da benda yg salah..apa ada hal kan???...heheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...