Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, August 30, 2013

Rindunya Bila Tgk Gambar2 Lama

 
Ritu kt kmpg, masa aku sibuk dok packing beg baju nak fly ke Sabah..sempat la aku dok belek album lama...Bestnya bila diigtkan blk kenangan lama…Zaman sekolah menengah, zaman kolej n kalo korang perasan satu gmbr kat atas tu adalah gmbr d mana saat pertama kali aku brtemu dgn incik hubby..Masa tu aku blajar kt kolej n hubby aku pulak form6 time tu. Itu pertemuan yg bkn diatur tau! Scara kebetulan gtu…Ohh indahnya kenangan lama!!! …lalalala…

Nanti la kalo ada masa, aku share cita pasal detik pertemuan aku ngn hubby tu ye…Tp jgn brharap sgt la sb takut aku trlupa almaklumlah, Melayu kan mudah lupa…haha…Emm, btw nasib la BB aku ni ada tenet tau..idak la aku stress sgt..Nyakitkn ati je tenet kat umah aku nih, membayor RM68 utk 8gb sbulan tp servis KO...Nasib TNC tak abis lgk, kalo da abis..da lama aku terminate ini Maxis Broadband tau…huhu…

Ok la korang, ujan sgt lebat…sgt syok kalo dpt melelapkan mata sekojap…haha…Aku nak tdo jap ar sb aku mcm ngantuk cikit tp kalo aku x dpt nak lelapkn mata..aku bebel lgk k! Babai korang *sambil lambai ala2 ratu…

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...