Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 27, 2013

Brbuka Posa Ngan Big Box PizzaHut Japgi

Awal pagi tadi hubby aku p latihan menembak kt Kinarut…Biasalah polis kan, from time to time mmg dorang kena p latihan menembak. Memandangkan Kinarut tu da dkt ngn KK, hubby aku menuju la ke PizzaHut menapau Big Box utk kami br2..tapi sblm tu menuju dorang ke Mcdonald sb kwn hubby aku yg tumpang keta, nak beli Mcdonald utk wifeynya. Wifeynya da pesan awal2…haha..Rupanya bkn aku je pesan kt hubby. Bila suami msg2 ada urusan dkt2 KK, sumanya pakat mengorder..haha. Apa bole buat, KK-Sipitang bkn dkt ok!!!…

Makanya, ini la menu brbuka posa aku japgi tp ada sup segera mushroom yg aku da msk pastu ada air gas yg org sponsor penuh dlm peti ais nun..haha. Btw, x sbr nak tggu waktu brbuka 6.27pm japgi :)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. tdi pun akak mkn pizza..sedapp giler klu lama tak mkn pizza..hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya kak ira..skali skala mmg sdp..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...