Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, August 26, 2013

Riang Ria Raya Bersama Sepupu-Sepapat

Masa nih kat umah Paklang...Abg kepada Abah ku...Gambar sebelah ni aku ngn sepupu aku tapi dia muda drpd aku tau...Masih bujang trang tang tang...Aku panggil dia Eah....hihi...Happy Go Lucky orangnya...

Ok...ni aku nak ajar korang...kalo nak bergambar tu...kalo takut nampak berlapis2 lemak di badan...sila tiru mcm aku k...Amik kusyennnnnnn...n taraaaa...x nampak kan lemak di badan???...hahha

Kami  yang Happy Go Lucky konon2....hihii...Peaceeeeeeeeee....

Masih kat umah Paklang masa nih....Gambar atas nih...aku ngn adikbradik, anak2 buah n abg ipar....tapi yg wanita bershawl pink itu adalah kak sepupu aku Kak Yana...bujang trangtangtang jugak..bekerjaya orgnya n suka travel x silap aku...kalo tgk fb dia la...hihi....Yang depan aku tu adik sepupu aku la means adik kpd Eah tadik n Kak Yana...Kak Shada x da sbb beraya di rumah Mak Mertua dia dulu....



Aku dan Eah lagik...lalallala...Comel tak Kak Ton????ihiihi....


Ni pulak aku ngn sepupu aku Nani iaitu anak kepada Maklang aku tapi x da kena-mengena ngn Paklang aku tadik tau...Yang ni Maklang merangkap kakak mak aku.

Sepupu aku ni muda setahun je drpd aku tapi anak da 2, sepasang lak tu...Walaupun aku kawin dulu drpd diakan tapi ternyata rezeki tak menyebelahi aku gitu...

Comei tau anak2 sepupu aku nih!!! Tak sangka sepupu aku  nih da bergelar mummy...Bila igt kenangan zaman kanak2 kami, mmg nak tergelak dibuatnya...hahahha

Btw, x suma pun sepupu-sepapat aku yang dpt aku share kat sini sbb bukan suma pun balik raya kan...x kiralah belah Mak aku atau pun Abah aku tapi jadilah kan apa yang ada aku sharekan di sini supaya dpt aku jadikan kenangan terindah dalam hidup aku....

 to be continue....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...