Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, August 23, 2013

Dinner With Family Sebelum Balik Sabah

Pada 19Ogos2013...Hubby plan ajak both family dinner bersama kat luar...So apalagik, akhirnya bersama2 la kami menuju ke restoran malam tu....Actually Abah aku tu bukan suka sgt jalan2 kuar makan ke hapa...tapi setelah aku memberikan kata2 yang menyayukan ati...tertewas juga Abah ku itewwwww!!!!hiksss....Aku kalo buat kata2 yang syahdu dan menyedihkan...mmg no1...hahha....

Hebat tak???hihiih....



Majoriti kami makan Set Chicken Chop malam tu...Mak Mertua, Pak Mertua, Abg Ipar n anaknya makan menu lain...

Kebetulan kat situ jugak ada Rawang Burger Bakar...so beli 3bijik je burger pastu setiap burger belah 4. Dapatlah 12org rasa sorang sikit...Jadi la kan????hehehe....

Myself dgn anak buah belah hubby...Sara yang demam malam tu...Sara nih suka mkn Western tapi malam tu tak abis pun makannya sbb demam...Org kalo demam, mulut pahit la kan???...Ini katanya mulut dia masin!!!.kohkohkoh..






















Hujung sekali tu Abah aku..diikuti adik bongsu aku...Pak Mertuaku..adik aku....Yang belah kiri nih abg iparku duda anak 2...Semua org pun kebosanan kot menunggu order x sampai2...Usahkan kata makanan...nak tunggu air sampai pun naik stress dibuatnya...Ikut ati nak je angkat punggung pi kedai lain...huhu...Pada aku...ini 1st n last la aku pi makan kat Restoran Selera Malam Kamunting nih!!!...

Gambar atas nih...yg ujung n muka ceria sgt tu of coz Mak aku..Sebelah Mak aku tu Mak Mertua aku...Diikuti Adam anak kedua abg ipar aku....

Yang kiri nih adik aku...adik ipar aku n Hubby aku tapi x masuk camera la pulak Hubby aku tu...Apa da punye photographer!!!hahahah....Conclusionnya...makan kat luar kali nih mmg sgt la x memuaskan hati tapi x pe la...as long dpt happy2 cikit dgn family kheeeen???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...