Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, August 23, 2013

Bertemu BFF Baru Buat Kali Kedua

Malam yg aku sampai KL 2Ogos ritu...kawan aku si Shana ni dtg pickup aku n hubby di Citin Hotel, Pudu tmpt kami menginap...Tapi x pegi jauh pun sbb kebetulan keta dorang rosak so dtg pun dgn keta kancil adik si Shana...

Kami just lepak minum kat restoran berhampiran jek...Ada la dorang suami isteri nak bwk kami berjalan tapi kami x mo sbb Hubby Shana malam tu nak naik tugas da kul12malam...Apa pun, aku sgt hargai kesudian dorang dtg jumpa kami walaupun malam tu Hubby Shana nak kena keja...Kalo sesetengah org, mesti x mau punya kan???....Syukurlah ada kwn yang sanggup dtg jumpa. Kalo nak hrp kami yg pi jumpa mmg x la...dgn transport x da...nak naik public transport pun mmg da x larat da...penat travel satu hari pun x hilang....Igt x penat ke travel dr Sabah pastu sampai airport takda org jemput...mengusung beg2 yg besaq gedabak lagi...Omak aihhh...sengsara ok!!!...huhu....

Kalo kwn jenis camnih...kalo dtg KK, Sabah pun..sanggup hubby aku amik cuti supaya kami bole bawak depa pi jalan2 pulak...Walaupun hakikatnya KK ngn Sipitang tu bukannya dekat tapi kalo jenis kwn yang x byk alasan nih..."demi mu sanggup aku berkorban kawan..."...Hahah...napa mcm aku teremo ehh bab2 BFF skrg nih???..huhu...Bukan apa..kdg2 sedey pulak...kata je BFF...bila aku tak balik kmpg...ditanya bila aku balik kmpg tapi bila aku balik kmpg???...Nan hadoooo....Emmm..x pe la...jumpa je la kwn2 yg sudi nak jumpa khennnn????....Ok ok..da merapu sgt nih....hahhaha...Back to main story ehhh!!!!....

Hahaha....






N lastly dpt la aku jumpa Baby Nea yg comei nih tapi Nea nih jenis da kenal org...So mmg x mau bagi kerjasama langsung la kat aku bila nak bergambar ngn dia...Kekwat sgt ehhh Nea!!!!...Perasan artis la tu khennnn????..hahaha

Hah...korang tgk la gmbr aku ngn Nea nih...Mmg x bagi kerjasama langsung!!!


Ni masa kat kedai mamak...Sambil tgk kartun kat hp ayahnya...sambil mamam roti canai...Baru 7bulan kot...hihi....Tapi x nyempat2 Mummynya nak suap...ditarik2 tangan Mummynya tu...Lawak...lawak Nea nih...Berselera sgt Nea mamam ok!!!....I likeee....Bayangkan  la sampai hubby aku berselera tgk Nea mamam Roti Canai trus dia order satu utk dia....Betapa besaq la pengaruh si Nea nih kan????hihihi...


2 comments:

  1. whoa..Nea makan ruti canai, umur 7 bulan? kagum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..kan kak?mummynya kata tak de pantang2…

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...