Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, August 26, 2013

Masih Di Raya Pertama

Aku ngn adik aku yg bongsu...Umur baru 20
Raya pertama tu..aku ngn Hubby sempat ar merempit pi umah Mak Abah aku kejap...Kata dekat kan so wajiblah lari sekojap!!!!..hahah...

Kalo kat umah Mak aku...mmg meriah la sbb Mak aku buat Mee Rebus bagai...Ketupat...Rendang saja da 2,3jenis...mmg da menjadi tradisi Mak aku menjamu di Hari Raya tapi kalo bukan Raya Time pun..mmg Mak aku suka menjamu org...Anak2 mcm kami nih memang mengikuti la tradisi Mak aku tu sbb tu even aku x dpt balik beraya kat kampung pun aku tetap sediakan juadah utk dimakan oleh tetamu...

The Only Adik Pompuan Aku...Umur 23
Ohh..pagi tu masa aku jenguk kat umah Mak aku..hanya ada Abah n adik2 aku 3org nih...Ohh...abg aku jugak ada tapi tgh tido sbb baru sampai dr KL pagi tu...Mak aku ngn kwn2 dia pegi beraya pas semayang raya pagi tu...Kakak2 aku pagi raya baru bertolak dr KL so masa aku sampai tu mmg dorang belum sampai lagik la...Petang sikit baru dorang sampai tapi aku dtg jumpa dorang keesokan harinya sbb mmg turn raya umah Mak aku pulak raya kedua tu...hihi...


Gambar kat sebelah ni aku ngn adik aku...Kami beza setahun je...Aku 30 sah2 la adik aku ni umur 29 tapi ramai yg igt aku adik..hihi...

Btw, sgt stress aku tgk gmbr aku kat sebelah ni sbb mcm tak da tengkuk lak aku kan???hahah...

Ok ok...nantikan update yg seterusnya k!!!..Daaa....

2 comments:

  1. xkesah la ade tengkuk ke.. xberapa nk ade ke.. yg penting vogue! he3..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...