Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 27, 2013

Maknjang Bersama 3Bradik Nih


Ini gambar aku bersama Baby Zharfan...Aku rasa kalo org yang x kenal tu...kalo aku kata anak aku pun dorang percaya punya la...Sama2 mulatttttt..hahha.... 

Baby Zharfan sejak dilahirkan bulan 1 ritu mmg aku x pnh jumpa LIVE...tapi bila da selalu spend time ngn dia masa kat kampung...da pandai la dia kenal Maknjang dia yg comei nih...(diri sendiri nak muntah...hahah)





















Maknjang lagik ngn Zharfan...Sampai terselak baju Zharfan Maknjang buattttttt...hihi
 

Ni pulak Maknjang ngn kakak Zharfan si Sara atau dia menggelarkan diri dia sendirik Yaya...Lembut orgnya...cakap lemah gemalai je tau...

Kalo dia bangun tido pastu dia pegi kat kakak aku yg tgh masak kat dapur kan...pastu dia cakap..."Mama...ni Angah"..haha..mungkin dia takut Mama dia lupa kat dia kot....hahaha....





Gambar kat sebelah nih kan masa kami berjumpa kat KL sebelum aku bertolak balik Taiping...Jumpa akak aku ngn anak2 dia pastu berbuka posa sekali di Kampung Baru...

Lupa aku nak amik gmbr rambut dia secara zoom...Rambut Sara mmg menjadik kegemaran sapa saja yg melihatnya...Cina kedai rambut kalo tgk mesti cakap rambut dia cantik sambil Cina tu berkata "Manyak cantik ooo rambut..ini kalau buat pun aaa..belum tentu jadik"...


Hahahah...ini pulak Maknjang ngn Kak Long dorang si Tisya...Kalo korang mengikuti aku drpd dulu mesti taukan yg dulu2 masa Tisya kecik...aku la yang selalu mengasuh dia tapi bila da besar nih...jangan harap ar dia nak kat aku...Nak amik gmbr proper ngn dia...mmg nan hadooo la...Ce korang tgk gmbr sebelah..Ada je dia buat mimik muka...buat hidung kembang la bagai...Kiranya ini je la gmbr yg ok dr yang byk2 aku snap...Stress aku tau!!!...Kalo tau...x mau jaga masa Tisya kicik2 dulu...huhu...

Maknjang merajuk!!!!hahaha



Ni gambar Kak Long tgh mkn aku curik2 ambikkkkk....hahah...
Punya la dia x mo pandang camera!!! Masa nih dia tgh mkn Nasi Lemak Daun Lemuni ;)

Emmm ok la...nanti aku cita pasal anak buah aku yang 4org lagik tu k...

Daaaaaaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...