Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 27, 2013

Kes Hubby Aku Merajuk La Nih

Kejadian nih berlaku masa kat umah mak mertua aku lah...Mana lagik???hehe...Pas mak mertua aku da siap masak atas request hubby aku...hubby aku ajak pi makan kat sungai Telaga Tujuh tak jauh dr kampung...dalam2 kampung jek...Dekat sgt...

Kami pi 4motor ritu...Abg ipar aku duda anak 2 nih ngn anak2nya...Aku naik ngn hubby aku..Mak mertua aku naik ngn adik ipar aku...ayah mertua aku naik motor scrambler yg ayah dok bawak kalo pi naik kebunnya yang kat atas bukit....

So apalagik...vroomvroom la kami...lagipun nak pi Telaga Tujuh tu mmg sesuai nak motor sbb kalo naik keta mcm le jahanam keta ko dibuatnya...kohkohkoh

Sayang tau sbb tak dibangunkan tmpt mandi tu...kalo tak kan bole jadi tempat pelancongan gitu...Makanya bila ada tmpt pelancongan maka org kampung pun bolelah menjana pendapatan gitu kan??? Emmm..tunggu la bila aku jadi YB kat sana nanti...heheh....

Yang gambar bawah ni sewaktu melalui depan umah mak mertua aku...Selalu kalo da masak tengahari kan korang, kami akan bawak makan bawah pokok manggis yang redup nih...Sungguh mengasyikkan gitu tau...konon2....hehe... 





Bila kami x mau pi makan kat sini...Orang berbaju putih tu merajuk makanya kami turutkan sajorkkkkkkkk la...hahha....

Gambar kat sebelah nih hubby ngn ayahnya...Ayahnya kecik2 je orgnya...Pakai baju pun saiz S...Jangan tanya saiz baju menantu...Kang aku lempang sambil bagi flying kick kat korang...hehhee...





Apa la yg disembangkan hubby aku ngn ayah mertua aku tu...

Sara ngn Adam yang dah excited nak mandi..tapi Adam tu dia takut sikit nak mandi...si kakaknya tu yang layan sampai gigil ko...heheh































Kami bawak Ikan Keli Bakar jugak time tu...



























Masa nih baru2 sampai...Inilah mak mertua aku...Hubby aku sebijik ikut mak dia..tinggi2 orgnya...muka pun iras2 mak dia...Kulit hubby aku cerah2 sebenarnya tapi sejak da join PDRM nih faham2 je la kan???...hahha...Kalo keja dok dlm opis sajork mungkinlah terpelihara kecerahan dulukan????heheh...

Tak pe la...lelaki kalo  x cerah sgt pun x pe...hikssss. Macho cikitttttt...Dan2 suma lelaki di dunia nak hitamkan kulit kang...hehehe...



Juadah yang mak mertua aku sediakan...Aku bertindak sebagai Assistant je tau...heheh...Boleh refer entry yang hubby aku MENGIDAM SESAJORK tadi tu...Bukan aku malas nak masak tau korang!!!...hiksssssssss.





Nice view kan???..Mmg sayang x dibangunkan tmpt nih!!!...Air jernih je tauuuuuuu....Lupa aku nak snap gmbr air sebagai bukti betapa jernihnya air kat sini....

Ohhh..masa cuti kat kampung ritu...ada gak pi mandi kat Air Kolam Ganda kat Grik tapi gmbr tu ada dlm henpon hubby aku la puleksssss....

Nanti lah kalo ingatan aku masih kuat..Kalo aku terigt nanti aku share ngn korang ye...hihii

Babaiiiiiiiiii....







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...