Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, August 26, 2013

Ke Open House Semalam

Semalam aku n hubby dpt jemputan open house makanya petang semalam menerjah la kami ke open house tersebut...Chewahhhhhh...Skema sgt bunyi ayat aku nih kan???...hihi...Kalo korang nak tau..pasangan suami isteri ni org Kedah..Si suami tu Tuan Inspektor di balai tempat hubby aku bertugas...Tuan tu mmg baik orgnya...LowProfile gitu...Mana tak lowprofile...Ada ke Tuan Inspektor yang nak antar Ikan Pekasam, Jeruk, Kuah Rojak bagai dari kampungnya kat rumah ko??? Sangat terharu kami suami isteri ok!!!...Bukan senang nak jumpa pegawai yang jenis mcmnih tambahan pulak hubby aku hanyalah seorang Konstabel...sgt jauh nak dibandingkan kan??? Tak setaraf gitu!!!....Masa kat balai, Hubby aku cita katanya Tuan tanya "Hang makan pekasam tak Daus?"..so hubby aku cakap ar "Makan Tuan"...tapi x sangka la sampai ke rumah hantarnya...hihi...

Jadik semalam tu bila da dijemput ke open house, haruslah kami pergi mcm kebiasaannya apabila dijemput...Ada jugak la kami bawak buah tangan dr kampung mmg niat nak kasi jugak kat Tuan Tarmizi n Kak Wani nih... Pepatah Melayu ada berkata "Org berbudi, Kita berbahasa. Org memberi, Kita Merasa "...so kenalah pandai2...Takkan kita je yang nak merasakan???...hehe...Btw, taun ni aku x dpt nak buat Open House...Faktor kewangan kot almaklumlah baru je balik dr kampung kan???...hihi...

Next year je la buat...hikssssssss...

#Gambar tu aku mintak Kak Wani Wassap kan tadi...hehehe...Semalam malu konon time Kak Wani nak amik gambar tapi arini aku yang muka x malu mintak gambar kat Kak Wani...hahah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...