Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, August 26, 2013

Raya Kedua Ngan Family Aku

Raya Kedua...aku n hubby merempit naik motor balik beraya umah Mak Abah aku pulak...Alaaa...setakat 15minit je perjalanan...heheh....Em, bila da sampai umah mak...aku meroyan la sikit ngn akak2 aku tu terutama akak aku yg sulung tu...Kunun2 dorang kata kalo aku sampai kul 10:01am...dorang nak tinggal aku...sekali nan hadooooo....hahah...Sampai basah2 ketiak aku tau menunggu dorang bersiap...tapi aku faham la kan...dorang masing2 ada anak...Jadi makan masa la sikit nak bersiap bagai tu....

Gambar yang kat bawah ni..aku suka walaupun CANDID!!!...hehe...
Ok..aku kenalkan korang ngn ahli kuarga aku ekk...Refer gambar kat bawah tau....

Dari kiri, belakang :
Aku la tu...jgn buat2 x kenal ehh???hihi...diikuti oleh abang aku...mak aku...abah aku...kakak aku yang sulung....baju yg merahnya makngah tu adalah akak aku yang atas aku....

Dari kiri, barisan hadapan :
Adik aku bawah aku...adik perempuan kira anak 2nd last la...n diikuti oleh adik bongsu aku...

Tapi sedey sbb x dpt nak amik gmbr raya dgn kuarga besar aku means yang ada ipar2 n anak2 buah aku...Time nih sumanya ada cuma kakak aku yg baju merah bunga2 tu...hubbynya x dpt balik beraya kerana x dpt cuti raya...sobsobsss....Makanya nan hado gambar seisi kuarga yang sepenuhnya....huhu...


Ini Mak dan Abah aku...Umur da 60an tapi steady lagi bah....Chewahhhh...bah bah kunun...lempang kang!!!hahaha....

See Abah aku..rock je..x pakai pun Baju Melayu...hihi...

Masa nih kami suma tgh get ready nak pi beraya umah sedara2 kami...Tak dok umah da 2nd day tu sbb 1st raya Mak Abah aku da stay umah menyambut kedatangan sedara2 dtg beraya so masanya utk kita tutup tingkap..tutup pintu...jom pi beraya pulakkkkkk di raya kedua...hihi....

My Hubby ngn Baby Zharfan.... Anak ke3 kakak aku yg berbaju merah itewwww!!!

Comel mcm Maknjang dia kan???hahah (perasan....)
Ini adik aku ngn anak ke4@bongsu akak aku yg sulung tu...Nama manja Awish...Awish ni pandai berlakon...Ada ke patut...Awish jalan sekali dia jalan tu dia pi pijak peha aku pastu dia jatuh trus buat2 pengsan....hahah...Awish ni la...Memang pak lawak betul la...kihkihkih...Tegelak aku dibuatnya!!!



Masa nih kami da on d way pi umah sedara-mara kami...

Abah aku n adik aku naik keta Alza akak aku yg sulung tu...Aku, hubby, Akak aku nih ngn anak no2,3nya nih...adik pompuan aku naik keta Abah aku...Adik aku yg bongsu follow ngn motor dia....


















Aku ngn adik aku...sempatkan amik gmbr???...Well...u know me!!!...hahah...Sgt terserlah ketembaman aku di situ kan korang???...Nyesal aku pakai tudung lagu tu tau...kan terserlah bulat pipi ku itewww....hahah


to be continue....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...