Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, July 1, 2009

Ngasuh Tisya

Setelah bergelar housewife balik nih...next week saya ditugaskan...utk mengasuh anak buah saya si Tisya tue memandangkan mak mertua kakak saya bercoti ke Beijing...
"Mak Yam actually seorang yg suka berjalan okae sbb dulu2 ngn arwah hubby nya mmg dorang ni suka travel sana-sini"
Tapi saya amat suka ngn mak mertua kakak sbb Mak Yam sgt la sporting orangnya...lawak pun ye...le ngam ar...kitaorg kalo sembang...terbahak2...x igt dunia...

Ini la org nya yg ditugaskan mengasuh dak ketot tue tapi mokcik sukaaaaaaaaaa :) Almaklumlah...org x da anak la katakan...Hubby mmg x kisah n dia pun mmg amat2 suka ngasuh dak Tisya tue...Sng ngasuh dia...bukan jenis merengek all the time :p Memalam x la melalak...yg pasti susu kena standby n selalu yg bancuh susu tetengah malam sapa lagik kalo bukan hubby saya...wakaka...
"Ampun b...bini mu ini tido mati kalo da letih sgt..."

Lagipun b kena gak practise ngasuh anak...org x pe...da pro....chewah....perah santan la pulak...


Begini la rupanya si Tisya kalo dlm keta...x mau duduk punya...tengok tue...siap idung2 kembang lagik...

Gelagat2 si Tisya semestinya menghiburkan hati kami husband n wife yg sgt2 mengharapkan kehadiran cahayamata drpd darah daging kami seniri...Bila la kan tiba saat itu???

2 comments:

  1. apa la nasib kita ni kan azie..apalah perancangan yg Allah sdg lakukan utk kita ni..apapun truskan berusaha yew..jgn putus asa tau..;p

    ReplyDelete
  2. tu la syaida...tapi kdg tu mcm da frust sgt...berserah je la :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...