Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, July 3, 2009

tayang kening sikit






Kalo anda ada view n3 saya yg sebelum nih...Inilah hasil kening saya setelah "mengepau" Kak Aleeda...(nak cantas kening pun kena pau kan???...pandai2 je saya nih...)...Kalo anda perasan jgk...kening saya kan lebat ya amat...so teringin pulak nak tgk kening nih berbentuk...dulu cantas pun masa kawin je...itupun spt yg saya ceritakan dlm n3 sblm2 nih...para mak andam yg buatkan...Saya x penah ada experience cantas kening nih...(nak kena ada experience jgk???)



Sbnrnya...dalam Islam..x elok nak cantas2 kening nih tapi kita manusia kan suka buat apa yg x elok utk dibuat... :) tapi x da la cantas kening sampai hukumnya masuk neraka kan???Bukan saya nak menggalakkan ye...jgn double meaning/salah faham pulak...Kang ada jgk org yg hentam saya....Kalo saya salah...tolong tunjukkan ekk :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...