Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, July 12, 2009

Bila rasa sunyi&bosan...

Arini ari Ahad...mmg bosan apalagi kalo dok kat umah je kan???
Kepala pun cam mereng je x tau apa yg nak dibuat...
Kemas umah dah...gi pasar dah...masak...makan pun dah...nak buat apa lagik???
*Kan best kalo ada baby...le layan baby :p(ha...mula la tu...)...
Mesti anda2 yg ada anak2...x rasa sunyikan???...
Sentiasa terhibur dgn tangisan,riuh-rendah,gelak tawa anak2..
.Jgn ada yg bosan pulak nak melayan karenah anak2 sbbnya anda semua seharusnya bersyukur dikurniakan ANAK...x mcm kami2 yg x da anak........idup berumahtangga sememangnya sunyi sangat tanpa kehadiran cahayamata :(
Bila da sunyi&bosan tu...syok seniri la dpn kamera jwbnya(oppsss...gmbr2 nih captured pakai HP je pun...N70 yg x kan ditkr ganti melainkan kalo betul2 masyukkkkk 1 ari nanti :p)

Kalo ada yg rasa nak muntah tgk gmbr2 nih...x yah ar layan ekk...
X paksa pun anda2 tgk :)
Tapi kalo saya kata siapa yg tgk gmbr2 nih saya bagi duit...mesti ramai yg nak kan???
Ada ke org yg x nak duit???

Dan kalo ada anda2 yg rasa nak mengutuk bila tgk gmbr2 nih...kutuk la...saya x marah...
"Saya x kaco org pun kan???"
Ini blog saya :)
X kan saya nak buh gmbr anda2 pulak kan???
Melainkan kalo anda rasa anda sudi nak berkawan dgn saya a.k.a Si Chubby nih :)
Kita le together2 jumpa-jumpaan n posing2 walaupun kita bkn la MODEL TERKENAL...x salahkan???Igt MODEL je bole bergambar???

Walaupun saya chubby...saya tetap akan upload byk2 gmbr saya kat blog saya nih









Hubby tgh kusyuk surfing...
Keja saya ngaco hubby saya...cuit2 dia...Kata sunyi&bosan kan???
Siapa lagi saya nak nyakat???Kalo bukan hubby saya....
X kan saya nak nyakat hubby org lain kan???Hubby Loveaqsha???(boleh ke Zura???)
Nak kasi tau nih... :) (Rahsia tau.........)
Hubby saya nih kan pantang kalo cubit tetek dia (x lucahkan wording tue???)
Kalo cubit da sah gelak terkekeh pasal hubby mmg geli part tue...
Saya suka ar kaco hubby saya camtu...
Kalo kt kmpg...
Saya ngn adik ipar saya(d only 1 pun...) mmg suka nyakat hubby camtu

Ni la org yg dipaksa bergambar...
Maniskan senyuman hubby saya???

5 comments:

  1. Adui penin tgk blog nie...hahaahhaa
    Ingtkan slh blog rupanyer btl blog hg..Pnuh gmbr sdri yer!!!!

    Dh ckp mnis ker snyuman tue whai cik Dauz??????wohooooo
    Wlu skt gg ttp berikan pose mnrik..

    ReplyDelete
  2. hehehehe....akak lagi suka tgk gambar dari baca baca blog panjang jela2.....lagipun blog kita, sukati kita la kan...blog akak pun tgh mengganas dgn gambar2 dan aksi2 menarik...wekekekeke, jom ke blog akak.....hasil tembakan asben gi putrajaya ari tu....kalau azie ader, mesti lebih 300 asben snap gambar....rugiiii oooo....

    ReplyDelete
  3. loveaqsha...
    sah2 la penuh gmbr seniri...x kan nak buh gmbr hang plk :)
    cukup manis apa senyuman laki aku...bila nak update psl hg laki bini???asyik2 hg je...jgn marah haaa...

    kak rafflesia merah...
    betul betul betul :p blog kita seniri kan...sah2 gmbr kita je :)
    azie sure tgk blog akak punya...rugi ke???

    ReplyDelete
  4. aperpun tentu kamu sgt bahagia waktu ini...rezeki Allah maha luas dan janji Dia adalah pasti. Insyallah apa yg kita hajati pasti akan dpt kalau kita berserah dan yakin.

    ReplyDelete
  5. akak pon suke amik gambar byk2! hehe...sbb nak penuhkan masa yg terluang..huhu...

    bersabar tau....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...