Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, July 9, 2009

Rindunya.....

Jalan punya la jalan...jalan kat blog je pun :)
Suddenly jumpa blog sorang akak tue http://cintamaniszlite.blogspot.com/
Saya pun terjatuh hati ngn blog akak tue setelah nampak gmbr2 nih(sorry ye kak...saya culik drpd blog akak :o)....
Tetiba hati jadi rindu...sayu je...
"Wa.........Nak balik kmpg looooooo..."
Baru je masa Mak Abah dtg Isnin baru nih...Mak tanya bila kitaorg nak balik kmpg...???
Taman Tasik Taiping...tempat di mana takdir telah menemukan saya n hubby...Even saya dilahirkan dan dibesarkan di KL tapi hati saya terletak di sana(syahdu gitu)...Kan Tepeng nih kmpg Mak Abah saya apalagi Mak Abah saya dah pun menetap di sana balik skrg nih...Nak2 pulak hubby saya pun org Tepeng... :P
"Tepeng.......Aku merinduimuuuuuuuuuu"
Yeye...yeye (sambil guling2)next week nak balik kmpg...yeye...

4 comments:

  1. mak aii..ada klon gambar kat sini?? hehe..
    Owh..akak tak kesah dek. Hang nak amek byk2 gambo tpg kat blog akak pun xpe. Byk lgi tu..hehe. Bukan apa, tolong promosi tourism utk Tpg ni..hehe.

    Apa2 pun..selamat berkenalan..

    ReplyDelete
  2. ena pun baru jea blk kg mggu lepas..tapi blk melaka la

    tetiba plak nak nyanyi
    oooo oooo blk kg oooooo ooooo blk kg

    ReplyDelete
  3. baru 1st time masuk sini n go trough ur blog tapi tak abis singkap lagikk..hikss...

    salam kenal...im comming as a friends..Taiping mali tarak sombongg punyer..hikss

    ReplyDelete
  4. kak cintamaniszlite...
    camtu la akak..sporting gitu :) n mesra alam...nih akak kena mintak royalti kt kerajaan tepeng nih kak...salam kenal jgk :p

    ena...moh kita sama2 nyanyi lagu balik kmpg...jaga pithing k :p

    shi3la,
    saya pun baru terjah blog shi3la...nak kenal gak lebih mendalam :) salam kenal...kita kwn ekk...nanti balik kmpg bole jumpa...nak jumpa anak shi3la yg cute tue...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...