Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, July 27, 2009

Kat kmpg mmg full schedule ...

Kesian kan ini budak???
Muda2 da keja potong rumput...
Tgk tue...suka pulak tu bila dapat bergambar...
Sian budak nih.......:(
Insaf sekejappppp...
Coiiiiiiiiiiiiiiiiii....
Ini my youngest brother looooooorrrrrrrrrr....
Baru tingkatan 4...
Kali nih balik kmpg tgk dia da makin tegap coz dok nyibuk gi GIM...
Tangan pun da berketul2...
Pagi Jumaat pas saya siapkan lauk lunch utk Mom n Dad In Law...berangkatlah saya ke umah Mak Abah saya pulak...Mcm jauh je bunyinya kan???padahal bukannya jauh mana pun... :p Sampai2 je hubby terus memulakan aktivitinya memotong rumput...Hubby mmg ringan tulang orgnya...
"Mcm bini dia ni la kan..."(wahhhhhhh...puji diri senirik pulak tue...)
^
^
^
^
Time hubby potong rumput tu...Mak Abah belum balik drpd kolam ikan coz kena amik adik balik sekolah tengahari tu...
^
^
^
^
Saya pulak...Kilijanya memasak didapur loooooooorrrrrr...Anak mithali la katakan... :p...Ptg tu mak buat bubur durian......cedapnyaaaaaaaa....Smlm on d way balik KL...tetiba lak rasa teringin nak mkn bubur durian lagik....Nak buat la bubur durian esok lusa..... :)
Lunch utk ari Sabtu,Saya ngn mak masak...
Sambal Udang
Masak Lemak Cili Api Telur Itik
Ikan Keli Bakar Cicah Air Asam
Perghhhhh mmg menyelerakan...yumyummmmm...
^
^
Pas mkn lunch tue,apalagik exercise ngn basuh baju Mak Abah,adik2...
Handwash gitu almaklumlah mesin basuh non ado....
Mcm tu lah kalo balik kmpg...
X da nya nak rest2 nih....
Puas kalo dapat bantu org2 yg tersayang....
^
^
^
Kalo kat umah mertua...Kerja memasak je saya buat coz Mak Mertua ada gajikan cleaner memandangkan Mom In Law mmg busy orgnya...Mmg x lekat umah sihhhhhhh...Mcmtu la kalo keja seniri...
^
^
Tapi baju saya ngn hubby saya basuh seniri la coz rasa x best nak suh org lain basuhkan...
^
^
Puas sgt bila dapat masak utk hubby...urus segala makan pakai hubby...(mesti saya dpt masuk syorgaaaaaa kan???perasan lagik tue...)
^
^
Kalo hubby carik lain jgk......Mmg nak kena kerat ANU!!!
^
^
Ptgnya saya sambung menyapu laman...Mana x nya...kan hubby da potong rumput...Dia bagi la pulak saya exercise ptg tue...tapi gilir2 pun nyapu ngn adik...

"Akak sakit pinggang lorrrrrrrr...."

Cehhhhhhh...Alasan betul la....(x tipu maaaaaaa...Tuhan saja yang tauuuuuu...ececehhhhhhhh)


Ptgnya adik pulak sambung potong rumput belakang umah...

Masa hubby potong rumput x sempat nak snap gambar coz tgh sibuk memasak...Mesti hubby frust x da gmbr dia potong rumput...Dulu eksyen sgt skrg hubby pulak yg dok sibuk suh buatkan dia blog....
Haa.....baru tau penangan berblogging nih kan kwn2???......
^
^
Layan pulak ternakan nihhhhhhh...

Kalo bukak je pintu belakang umah...mesti riuh terutamanya Si Angsa tue...
Dia la yg paling kecoh pun.....(DIA???...mmg failed!!!)




*N3 nih x da pix makanan coz takut ramai yg terliur nanti...ececehhhhh :p


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...