Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, July 6, 2009

MMS from my Sis,Ina

Arini my sis,Arina da start her classes at Uniten,Pahang...Foundation in Accounting.Dia kalo bab2 kira-mengira nih mmg terror kalo nak banding ngn kakaknya nih...I hate Mathematics okae :P !!!...tapi kalo bab2 art...graphic...computer...kesusasteraan melayu...kasi kat saya nih :) (perasan kan???)...Smlm my sis antar MMS gmbr dia ngn housemate dia.Kat sana dorang disediakan apartment...4org satu rumah tapi buat masa nih dorang ber3 je la...Layan je la ek gmbr nih...Yg ado je la...


Ina in Green Kurung :) (gmbr masa orientasi...kena pakai tudung...wajib tue...:p...nasib bwk tudung...)

* Da agak itam dah adik saya....mana x nya...kat sana mmg terik almaklumlah kurang sangat pokok2 kat sana...Mcmanalah keadaan kat sana ye???...x mo la gi sana...kang bertambah putih lak saya nih...hahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...