Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, November 27, 2011

Tak Nak Merokok

Jom ramai2 kita join contest nih...
Ala..sng ja...
Just submit ja gmbr yg diperlukan...
Yang penting, setiap gambar haruslah menyampaikan mesej Tak Nak Merokok tanpa melibatkan sebarang rokok mahupun kotak rokok
Kamera pun x semestinya kalo ada DSLR ja anda le join...
Saya pun guna kamera digital biasa ja..hikhik...
Saja2 ja pun cuba nasib...
Kalo ada rezeki Alhamdulillah...Kalo x da..mak ok jeeeeeeeee...haha ;p
Jadi kalo nampak iklan mcm kat atas tu dlm blog saya nih...
Cepat2 klik okae...valid 22 November 2011 sehingga 10 Desember 2011...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...