Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 25, 2011

MySelf with Dania

Kata MySelf with Dania tapi ngapa saya pulak yg terlebih over????hikhik...
Plz jgn salahkan saya okae...
Ini suma salah Baby Dania coz dia x mo duk diam2 time mo amik gmbr nih ;p
Elleh....dia yg x pandai nak snap gmbr..hikhik...
Salahkan Dania pulak...haha... 
Ayoooooooo...yg nih Dania da pandang tapi saya yg x dpt nak capture...

Hikhik...comei kannnnnnnnnnnn???
Percubaan memakaikan cekak daku pada si baby nih...hihi...
Tapi tau ja la budak2 tecikkkkkkkk nih...
Mesti nak dicabutnya apa saja yg kita nak buh atas kepala dia...
Nak ikat rambut ala2 pokok kelapa pun seksa mak nakkkkkkkkkk ;p
Shayang Daniaaaaaaaaaa...
Hihi...Cekci kan baby I???
Time tu cuaca panas sgt jadi daku bukak la baju si Dania nih...
Shian baby I panas...hihi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...