Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, November 16, 2011

Rindu Sama Kamu La Shayanggggg

Kami laki bini rindu sama Baby Dania ni kalo dia x da...
Asyik je kat mulut tu dok kata...
" Kan besh kalo ada Dania "....
" Nak beli nih la utk Dania "....
^
^
Huhu...
Semuanya Dania...Dania...Dania...
^
^
Shayang sgt kami kat Dania...
Tapi anak org kan...
X le la nak lebih2 gitu ;p
^
^
Kalo ada baby nanti hrp2 sweet cam Dania ;p
Ehhh..mesti la sweet...
Saya kan sweetttttt...
Ececeh...perasan x hingat...
Sila muntah 100kali ehh kwn2...hihi

2 comments:

  1. soryla aku da tmuntah lbeh 1000x...wakakakakakka~
    sbr yer,nti jumaat dania blkla,msti dia pn rdu n tcr2 hg..

    ReplyDelete
  2. Loveaqsha...x pe..aku ok ja hg nak muntah brapa kali pun psl aku sedar diri kannnn...huhu...uwaaaaaa....sampai ati u ya BFF...uwaaaaaa...x da maknanya si kecik tu nak igt kat aku...sapa la aku nih??huhu..hanya pengasuh ja...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...