Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 18, 2011

Dania dan Rabbit

Masa mula2 saya laki bini belikan Si Dania nih bantal Rabbit nih...
Huh...x dihiraukannnnnn...
Kalo masa dia amik mood melayan perasaan dlm buai...
Saya kaco dia buh Rabbit tu kat dia...
Ditendangnya Rabbit tu sampai jatuh buai...hikhik...
^
^
Kalo Rabbit tu le ckp mesti  Rabbit tu ckp...
"Champainya ati awak Dania tendang shayaaaaaa....uwaaaaa..Shakit tauuuuuuu"...
^
^
Skrg x lagi...
Layan jugak la skrg Dania ngn Rabbit tu...
Kdg kalo tgh saya kasi dia mkn...dia merangkak lari....
Saya acah2 guna Rabbit tu cakap " Shayanggg Rabbit....Rabbit mkn ekk...Baby Dania x mau mkn "...
Makanya dtg la Dania utk mknnnnnnn...haha...
^
^
Kdg2 tu saya nyakat...saya cium2 Rabbit tu...
Saya ckp..." Shayang Rabbit....muahhhhh...muahhhhh "...
Dgn pantasnya dtgla Dania sayang saya...hihi...
Berjaya jugak saya menjelezkan Daniaaaaa...haha ;p

3 comments:

  1. aku suka satu ngn dania nie sb dia ckp pndila msra ngn cmera..
    Lau la hg dpt bwk dia blk,aku sgop jmp hg...!~
    Arini hg ada ngasuh dia ke?

    ReplyDelete
  2. kak ena...comelkan kak?hihi,,,,mmg she's so sweet kak...geram ngn dia...hikhik...


    loveaqsha...
    hihi...le jadi model kan?hikhik...insyaallah..kalo mummy dia bagi la...yup..ngasuh start jam 2ptg sampai 9mlm..arap2 auntie dia x amik dia mlm nih...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...