Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, November 1, 2011

Betapa Happynya Suamiku ;p

See...betapa happynya wajah suami ku ;p
Alangkah indahnya dunia jika kami dikurniakan zuriat sbg penyambung keturunan kami...
Sebagai pengerat kasih sayang antara kami...
Sebagai penyeri di dalam kehidupan kami suami isteri....
^
^
^
^
^
^
^
^
Saya sangat happy bila dpt spend time ngn this twin baby girl...
Terubat segala sakit pening bila dapat bersama dgn Baby Qaisara n Baby Aqilah nih ;p
^
^
Kegebuan babies nih buat kami laki bini sangat teruja...
Sedap betul dpt peluk dorang nih...
Gewammmmmmmmm gila...
Ikut ati rasa cam mo bawak balik umah ja...haha...
Huhhhh...
Nasib la anak orang...ermmmmmmm ;}

Mmg saya teringin sangat nak ada zuriat apatah lagi zuriat kembar...
Tapi itu semua bergantung kpd rezeki drpd Allah swt...
Sekiranya Allah makbulkan doa kami...Alhamdulillah...
Tapi sekiranya Allah mahu terus menguji kami...
Kami redha atas ketentuan-Nya...
^
^
^
^
Suka tgk Hubby happy camnih tapi bukan kehendak ku utk x memberi zuriat kepadanya...
Hanya Allah saja yg tahu betapa aku rasa x sempurnanya diriku sbg seorang wanita...
Semoga kau akan terus bersama ku walau ditakdirkan kita x kan punya zuriat
^
^
^
^
^
^
^
Suamiku....Semoga kita juga berpeluang menjadi Ibu dan Ayah seperti insan lain di sekeliling kita....
^
^
Aminnnnnnnnnn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...