Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, November 8, 2011

Baby-Sitter Again

Mlm smlm saya jadi baby-sitter againnnnnn...
Baby-sitter kpd baby girl 8bulan... 
Sgt adorable okae baby tue ;)
Alhamdulillah...baby tu peelnya betul2 cam anak buah saya si Tisya tu masa kecik2...
Nangis time2 yg perlu ja...hikhiik...
Alhamdulillah..sng menjaganya....
^
^
Actually jiran belakang ni dak2 nurse bujang...
Salah sorang drpd dorang tu punya anak buah la yg saya jaga nih coz mama si baby nih keja jauh...
Seriusly..behave betul baby nih...
Syg kami laki bini sama ni baby...
Bila si Emma@ Auntie baby tue keja mlm...ya la...kata nurse kan????...ada la saya peneman kalo Hubby saya pun keja mlm....
^
^
Bulan 12 nanti kami nak balik kampung@semenanjung...hikhik
Kalo mamanya bagi kami bwk balik kmpg...mmg kami bwk balik walaupun kena byr duit tiket flight ;p

2 comments:

  1. nak tgk gambar baby tuh. upload la.. musti adorable abis! +, babies are all cute!

    ReplyDelete
  2. yup dear..nanti azie kasi update...hihi...kalo leez jumpa dia mesti leez pun jatuh ati coz kuat senyum...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...