Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, November 23, 2011

Sedey Pulakkkkkkkk...Huhu

Ishhhh..banyak lak perkara yg buat rasa sedey menjelang dekat2 mo balik kmpg nih ;(
^
^
^
^
^
Apa lagik kalo bukan psl Baby Dania nih...huhu
^
^
Nampaknya x dpt la saya terus mengasuh dia lagik pasni...
Sah2 kami balik cuti ni dlm 20hari camtu kan???...huhu...
^
^
^
^
^
^
Apa boleh buatkan???
Dorang pun for sure nak dptkan someone utk ngasuh Baby Dania for the time being saya x da di sini...
Suma pun masih samar2 lagik...
^
^
^
^
^
X pa la...
Kalo pas balik dr kmpg ni...
Kalo ada jodoh...
Bertemu lagik kami dgn Baby Dania nih ;)
Kalo x da jodoh...
Apa leh buat kan???...
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Apapun, kami husband n wife doakan Baby Dania membesar menjadi anak yg solehah, berguna kpd agama, bangsa dan negara...Aminnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...