Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 18, 2011

Sedap...Yummy...

Huh...Sila Abaikan Mak Encik yg agak berserabai itu ye...hihi ;p
^
^
Ehh kwn2...kenal x apa nama buah yg saya pegang tu???
Aritu masa beli di tamu...saya tanya MakCik yg jual apa nama buah tu...
Katanya Buah Canister...
Tapi bila saya google..x da pun jumpa buah ni???
Nih mesti MakCik tu pun x tau apa nama buah nih sebenarnya...hikhik...
^
^
1st time mkn buah nih...
Ke saya yg ketinggalan zaman nihhhhhh???
Ehhh..cedapppppppppppp la kwn2...hihi...
Manis2 buah pastu mcm lemak berkrim disukai ramai gituuuuu...
Rupa buah ni bila kita kupas cam ala2 labu yg selalu kita buat Masak Lemak Cili Api tu...
Pastu bau wangi2 gitu...hikhik
^
^
Nanti saya try dptkan info psl buah ni lagik ya...
Yang pasti next week tamu nak pi beli lagi...
1kg RM4 tapi ritu beli 1/2 kg ja psl belum pnh mkn kan...haha
Jadi bila da try..
Rasanya pun yummy...yummy...
Haruslah pi cari lagi nanti....

 *** Ce tgk gmbr kat bawah nih..ini la biji buah nih...setakat nih ada dlm 2,3 biji ja dlm sebiji buah...
Mau bawak balik kampung la buat benih kat sana..hikhik...
Ehhhh..gebu betul tapak tangan tuan tanah nih kan???haha....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...