Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, April 17, 2013

Entahkan Jadi, Entahkan Tidak

Esok ikutkan ke Kundasang la kami tp entahkn jadi, entahkn tidak..Actually kalo kami je br2 takda masalah sb kami ni kalo g cuti2..pandai buat bajet kecik2 nih asal dpt brcuti..hehe. Kalo esok tu, gi ngn kwn hubby n familynya, of coz la kena brsiap-siaga duit ringgit nih.

Walaupun kwn hubby briya suh kami ikut sb dia x tau jalan ke Kundasang n brkemungkinan disponsor tp x mau la cmtu kan..segan pulak. Erm, tgk la mcmana nanti. Kalo pegi, ada la tu nanti makhencik update kt blog..hehe

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...