Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 7, 2009

Manjanya Iman ngn Uncle ;p


Ritu masa my fren LINDA tido umah saya...
Of coz la anaknya ada sekali kan????...
X kan nak tinggal kt umah pulak...
X gitu...???
^
^
N3 nih bukan pasal apa...
Just nak share this 3 pixxa ngn u all suma ;}
See...
Very d manja ngn my hubby Si Embam Iman nih ;p
So cute...
Mula2 tu dia malu ngn my hubby tapi dok usha2 jgk...
Malu tapi mahu la katakan....
^
^
"Bila la nak riba anak seniri nih???"
^
^
Yg beshnya this chubby gurl x suka sama saya...
Asyik nak "pak" n "umbuk" saya...
So funny tau...
X tau napa dia x suka sama saya...
Napa ehhhhhh???
Lawak...lawak....


4 comments:

  1. insyallah blum de rezeki, same2 kite berdoa, tiap ape yg terjadi itu kan ade hikmahnye...

    die kenan ngan husban u x? itu die suke...

    ReplyDelete
  2. tu la kan..
    kita pon selalu fikir macam tu bila tgk hubby dukung anak org
    bila lah kita pulak nak merasa dukung anak sendiri

    ReplyDelete
  3. sama2 usaha tingkatkan prestasi heheheheh
    isyaAllah akan dpt gak bby utk azie nnti

    yg penting sabar dan usaha kena lebih

    ReplyDelete
  4. mmg lum rezeki fiesyah ;p puas da amik ati si embam tu...tatappppppppp jgk dia x suka ngn azie...haha...

    mala...x pe...awak baru je lagik kawin...agaknya ini masanya awak honeymoon lagik....tapi ye la...bosan kan x da baby... ;(

    kak ena doakan azie ekk...sure tgktkan prestasi n stamina punyaaaaa...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...