Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, October 9, 2009

Jumaat Malam Baru Update


Ini adalah n3 Autopublish...Harap Maklum... ;}
^
^
Saya janji nak update pasal tmpt keja baru kan smlm????????
Tapi sorry sgt...
Pas balik keja...
Kul8mlm da gi mkn2 kat umah tuan umah...
Da org jemput...
Pegi je la da tu dekat je pun ngn umah...
Nan ado alasan arr kannnnn ;p
Lagipulak plan mmg x mo masak sbb tiap ari masak...
Bosan jgk ari2 mkn air tangan seniri...
^
^
Ok la...malam nanti saya kasi update cerita smlm ekk...
Sabtu kan cuti so bole la update lebih2 cikit...hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...