Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, October 6, 2009

Jumpa dah my best frenz EMMA

Happynya saya arini...sambil tergedik2 dpn laki den...haha..
Coz saya da jumpa balik kwn saya yg selama nih saya dok carik2...
^
^
Rindu sgt saya dgn dia :p ...
^
^
Inilah my best frenz Rohima Muhammad...
^
^
Tuptup da setaun dia kawin...
Tapi mcm saya jugak...
Still blum ada anak....
^
^
Kpd kwn2 kat NCT dulu...
Jgn la korang suma salahkan dia ekk pasal hubungan dia ngn "B"x berkekalan...
Setiap apa yg berlaku pasti ada hikmahnya...
Kita x tau sbnrnya apa yg berlaku antara dorang berdua&family masing2...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...