Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, November 20, 2014

Testimoni Diri Sendiri BerBABIES BLINK



Gambar bertudung pink ni adalah masa sebelum aku pakai BABIES BLINK. Masalah aku, bila jerawat..aku nak kena picit jerawat aku sampai la kuar darah. Kalo aku x buat camtu, mmg jerawat tu akan maintain ratu je kat kulit muka aku..Ohhh, so stress kottttt cenggitu kan???. So..bila da picit tu op coz la meninggalkan dot2 itam pada wajahku yg x brapa nak jelita nih..heheh..


Esok 21/11 makanya da sebulan aku guna BABIES BLINK nih. Alhamdulillah parut2 tu ada yg da ilang dan ada yg sikit lagi nak ilang..Suka iolls tau sambil kembang2 idung..Jerawat kdg ada jugak nak tumbuh tp jadi terbantot dek BABIES BLINK ni haa..Again, Alhamdulillah...

Aku nih jenis x suka bermakeup even berlipstik pun aku malas tau so mmg pada aku, BABIES BLINK sgt terbaikkkkk la. Kpd yg suka tampil natural, jom la try BERBABIES BLINK..In Shaa Allah korang x kan menyesal. Biras aku pun aku suggest dia guna..punya la dia suka..katanya kulit muka dia licin dan mulus gitu..hikkkksss

Utk info korang, BABIES BLINK nih HALAL keluaran Bumiputera..Produk ada kelulusan KKM so no worries la korang sbb x da menggunakan chemical yg merbahaya mcm merkuri bagai tu. Korang jugak x kan mengalami  pengelupasan kulit dan x kan alami pedih2 kulit muka

◆ Set BABIES BLINK 4in1
    - DAY CREAM
    - NIGHT CREAM
    - GLUTACOL SOAP
    - WHITENING SERUM

   RM50 sem / RM60 ss
   FREE POSTAGE

◆ Set BABIES BLINK 5in1
    - DAY CREAM
    - NIGHT CREAM
    - GLUTACOL SOAP
    - WHITENING SERUM
    - TONER
  
   RM55 sem / RM65 ss
   FREE POSTAGE

●●● ORIGINAL BABIES BLINK ●●●
●●● HALAL ●●●
●●● KELULUSAN KKM ●●●
●●● X MENGELUPAS ●●●
●●● X PEDIH ●●●

If berminat, voleyyyy trus
Wasap 012 6346852

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...