Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, November 27, 2014

Baju Murah..Lelong...Lelonggggg


Baju2 seperti kat bawah ni aku nak lelong ngan arga murah tau korang. Ada yang aku beli pastu x pakai sbb tgk kat cermin sgtlah x sesuai..dan ada yg aku pakai sekali dua pastu aku peram baju nasib x jadi pekasam jek..hahah..tapi sumanya in a GOOD CONDITION..so far aku check mmg x da defect. Meh la intai2 kot ada yg berkenan di hati korang..mihmihmih..

Arga aku still boley consider if korang amik lebey drpd selai. Ohhh lupa gtau, arga lum masuk postage lagik tau tapi paling2 pun dlm RM10 gitu jek postagenya..heheh.. Pasal saiz..kebanyakannya pun boley fit sampai L..Small XL pun ok lagik cuma yg peplum biru tu je just nice kalo L Size..

Ok lah..kpd yg berminat, boley Wasap aku 012 6346852

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...