Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 28, 2014

Sepagi Di Kota Belud


Pagi di Kota Belud..turun breakfast dulu kat kedai depan hotel sebelum babah Qaseh pi latihan menembak...tapi last2 mummy je breakfast ngn si anak kecil. Babah dok berkumpul ngn kwn2nya sbb nak gerak pi latihan nembak kat KEM PARADISE, KB..Biasa la mkn ngn anak kecik..last2 mummy mkn x abis...bwk anak naik sbb anak da ook ekkk okkk ekkk..Bygkan drpd baby aku duk diam2 dlm stroller sambil aku dok suap mkn..dia suh aku angkat..ateee cane nak mkn ngn berdukung anak khennn???haha..tp its ok..x la aku merungut..6taun kot da mkn minum dlm keadaan aman so bila da ada anak of coz la mmg itu perubahan yg ketara..Kdg mkn...nak mengunyah pun x dan..trus telan kot..hahah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...