Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, November 9, 2014

Jom Glowing-Mowingggg


Customer aku nih, da sebulan lebey menggunakan Babies Blink n skrg masih lagi menggunakan produk ni..Walaupun produk ni bukan terlajak larisssss tp percayalah yg korang akan terlajakkkkk shantikkkk kalo konsisten pakai produk nih.

Babies Blink nih produk HALAL dan semestinya ada kelulusan KKM dan minggu lepas ada masuk dlm Wanita Hari Ini..Kalo tak caya, korang le tgk kat tonton.com..Ok???heheh..

 Babies Blink 5in1 mengandungi :-

◆ DAY CREAM
◆ NIGHT CREAM
◆ GLUTACOL SOAP
◆ WHITENING SERUM
◆ TONER

Ohhh..aku jugak ada jual yg 4in1. Actually sama je dgn Set 5in1 tu cuma yg dlm Set 4in1 nih...tak da toner so arganya lebey murah drpd yg Set 5in1.

So, kpd korang yg nak dptkan Babies Blink, voley sms / wasap aku 012 6346852


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...