Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, November 18, 2014

Shhhh..Mem Kecik Sedang Berehat


Vilaaa my baby sudah ngantukzzz..dendiam la dia dodok kat bouncer sambil isap puting sambil nengok tv..sambil mummynya ni x dek keja pi pakaikan scarf berambut tu..hahaha...Layannnn jek baby aku tau tapi x lama pas tu..sepantas kilat di campaknya scarf tu ke lantai..wootwooottt..Yang x le tahan tu kalo kuar jenjalan kat luar, hamboiiii angat..suka ati jek campak ke lantai mcm mummynya veli dgn ayaq liuq...kihkihkihhh. Mummy dont care baby..slagi rambut x voleyyy nak ikat..headband bagai is a MUST..FULLSTOP!!!..wohooooo...

Btw, at age of 9months ni..baby aku da faham apa mummy speaking LONDON tau walaupun mummynya nih idok la fluent pun speaking-meaking nih...Bila mummy shakap ngn dia... " Baby..you stay here " sambil tunjuk suh duk dkt ngn mummy sebab x dok diam angat..Skali baby mummy geleng kepala..I'm so proud of her!!!...Anyway, 22November nih maka baby mummy akan masuk usia 10bulan...Cepatnya alahai masa berlalu..Mcm mimpi jek baby mummy da beshooorrr...Lagi bapa bulan genap setaun umurnya..hukhukkk..Tak sabar mummy nak buat besday anak mummy tau. Babah kata nanti buat kenduri doa selamat kekecik on her 1st besday..Cant wait kot..Ye la..usia perkahwinan da masuk 7taun baru merasa ada anak..Allah je yg tahu mcmana perasaan kami..hukhukkk.

Alhamdulillah :) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...