Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, May 9, 2013

Projek Pizza Semalam

Smlm makhencik n bdk nurse ward brsalin blakang umah buat pizza tau…Wah, pjgkan explanation makhencik?hehe…so melayan la makhencik karenah si kicik molek ini…Sgala kos ditanggung oleh si Zira ni la. Org tgh masyukkkk la katakan…hehe

Ermmm…mmg full la schedule makhencik smlm ohkae *sambil lap peluh…hehe...Pastu mlm smlm si Zira mengidam pulak nak mkn Mee Kari Secret Recipe..acam2 ar bdk kicik ni! Tapi makhencik kata kat dia…ai nak rasa Mee Kari yg dia masak..pastu nanti2 kasi dia rasa Mee Kari makhencik pulak…hehe...

Ehh, ok la korang…nanti japgi makhencik kasi tayang pizza kitaorg ekk. Kalo awal tayang, japgi meleleh air liur korang…hikkkssss

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. Pandai kwn hg nie wat piza eh? Pos kt aku ckit..
    Sedap plak aku nengoknya..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluuu bff..buat sama2 hokaeee *x mau kalah…hahah

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...