Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, May 27, 2013

Nampaknya Tak Da Chance Ada Anak Di Usia 30 Ni

Peod ai adalah sesat jalan lagik...ngada2..masih x tau jalan pulang la tewwwwwwww khennn???...My last peod adalah pada 1/2/2013 bersamaan dgn Hari Wilayah...hahahah...Previously ada la beberapa kali check UPT but the answer adalah bayang sajorkkkkk...tapi bila Jumaat lepas check lagik..jwpnnya adalah -ve so what to say???. Kalo tukang urut favourite ai tu..dia mmg ckp ai ngandung tapi UPT pun -ve...dgr je la..x mo berharap!!!. Bencik ai tauuuuu...hukhuk...

No..No..No la...ai ohkae je...Bila usia perkahwinan da dekat nak masuk 6taun...ai is mcm da boleh terima kenyataan...Hubby pun cengitu jugak...Nak buat camana kan kalo da belum rezeki...Pedulikssss la apa org nak kata..Ada ai kesahhhhh???...Orang yang pernah kat tmpt kita pun belum tentu nak faham keadaan kita..inikan pulak org2 yang tak pernah berada dalam situasi kita khennnn???? Setiap yang berlaku pasti ada hikmahNya. Ai believe that pasti ada kemanisan disebaliknya ;)...ne tau kot2 nanti ai dapat twin baby kan??? Aamiin...

2 comments:

  1. alaa.. aku phm la perasaan ko.. cam tu gak ngan aku... peduli je kata org... kita ada ank ke xde ke bkn sshkan org pun kan..huh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita serupa…kita serupa…hehe. Tak da apa la mala.aku yg kdg2 tremo…hahaha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...