Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, May 29, 2013

Auntie Si Dania Da Preggy

Auntie merangkap penjaga kpd Dania, si Emma tu skrg tgh preggy. Ala…yg kawin hjg bln3 ritu tu kalo korang perasan la.…hehe. Ada jgk ai cita aritu kt my blog picisan ini pasal Auntie si Nia kawin tu. Apapun ai is mendoakan semoga mama n baby to be keduanya dlm keadaan baik2 saja. Aamiin…Mesti da kuar baby tu nanti, Dania akan menjelez!hahah…

Ritu kan, ai p umah kwn pastu dukung baby kawan yg baru lahir..Nia x mau pandang ai sambil buat muka bengang n siap jeling lgk n ada skali tu pulak…pi umah kwn yg lain, anak dia dtg duk di riba ai…Dania is dtg n menolak si Aven itu!!!kohkohkohkoh…Ermmm…kita tggu la Mama Emmanya itu brsalin nanti…hikkkksss…

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...