Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, March 16, 2013

Syok Senirik Skali-Skala

Skrg setiap kali nak kuar mesti nak tgkp gmbr syok senirik…hahah
Mcm la cantik sgt ko makhencik kan?hehe
Tapi kan makhencik x suka kalo brgambar pasang flash sb flash tu buat gmbr x cantik *eleh..da mmg x cantik x ngaku kan?heheh

Erm..makhencik sedar diri cantik tu tak la tp manis ada kan?…spt bak kata pepatah arwah Tan Sri P.Ramlee…haha
Tapi kan, mak makhencik slalu pesan x baik nak angkat diri sendiri…

Dalam apa perkara pun, lebih baik kita merendah diri drpd mengangkat diri…
Kamu2 setuju x?hehe

Tapi kalo angkat diri dpn suami ke, adikbradik ke dgn niat nak brgurau senda..ok je…
Jgn dpn org lain coz itu akan mendatangkan kemeluatan gtu n buat org rasa nak muntah..hehe

Ok la korang, cukup la sampai di sini bebelan makhencik yg tah apa2 ni…
Kang takut ada yg menyampah pulak..hehe

Slamat mlm n Assalamualaikum ☺

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...