Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, March 7, 2013

Demi Negara Yang Tercinta

Sehingga ke hari ini, rasanya x lega lagi makhencik dek kes Pencerobohan Lahad Datu nih..
N rasanya suma rakyat yg brada di bumi Sabah ni mmg masih x sng duduk lagik..
Walaupun antara kami bkn berada di Lahad Datu, Sempoerna…
Besa la kan, byk sgt khabar angin yg ntah betul ntah kan tidak…
Byk sgt keyboard warrior kan?hehe
Mmg kebanyakannya buat hati ni mmg sgt x senang duduk ohkae…huhu

N walaupun makhencik isteri anggota polis tp bkn pakhencik nak cita pun apa saja brkaitan dgn hal keja…
Amanah gitu almaklumlah Rahsia Kerajaan…

Ok la..kpd kita2 yg brada di bumi Sabah ni, sama2 la kita brdoa semoga semua ni brakhir dgn cepat…tiada kecederaan/kehilangan nyawa lagi kpd semua PDRM dan ATM yg trlibat dlm Ops Sulu nih…secara langsung mahupun tidak langsung..Amin…
Oh..walaupun hubby makhencik x trlibat tapi setiap IPD di Sabah ni mengambil langkah2 yg ketat bagi memastikan semuanya dlm keadaan trkawal…
Mmg kurang kasih syg sikit la makhencik sejak brlakunya Pencerobohan Lahad Datu nih…huhu
Keja 24jam tau, x da off day skrg nih..

Begini la apabila menjadi polis mahupun tentera...
" Demi negara yang trcinta dicurahkn bakti penuh setia…"
So again korang..plz la blajar hargai PDRM&ATM bagi yg suka ngutuk2 n menghina tu…
Kalo korang keja opis, lebey masa kira OT kan?
Tapi polis dan tentera x cmtu…
Jgn la nak kata ikut sdp mulut sb kami para isteri/anak/makpak kpd polis atau tentera merasa sedey dgn kata2 yg menyakitkan itu…

Cuba fikir kalo x da polis dan tentera?
Sapa yang nak ngadap penceroboh di saat2 mcmni kan?
So fkr2 la sblm mulut tu nak menghentam sesuka ati…
Ckp tu mmg la mudah tp nak melaksanakan bukan la mudah spt yg disangkakan…

Peace yooo ☺

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...