Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 27, 2013

Anak Buah Aku Yang Rajin


Ini Danish Azriel anak buah aku yg paling besar...Baru darjah 3 je pun...hihi...

See..Danish nih rajin orgnya...Ce korang tgk betapa rajinnya anak buah aku nih memvakum umah MakTok. 

Akak aku yg sulung kan mana ada anak pompuan  so mmg dia da ajar buat keja umah la kat anak dia....Ni bukan kes aku nak buli anak buah aku tau korang cuma aku kasi praktikal cikit laaaa....hahahaha...tapi di atas kerelaan si Danish ni jugak la..hihi...

Budak2 biasa la...kalo ko suruh pun kdg bukan dorang nak buatkan tapi bila di atas kerelaan sendiri tu mmg x da hal la kannnn???..hikssss...













Sgt tekun memvakum gitu!!!













Nampak sgt fokus di situ!!!...Salah satu pembelajaran kpd anak2 kecik supaya fokus dalam melakukan apa2 pun pekerjaan....

Bagus Danish!!!

Haaahhahha...

Aku sbg Maknjang pun berkata kpd Danish...
"Bagussss...kalo abg rajin mcmnih...boleh duk kat kampung ngn Maktok n Tokwan"....hahahha











Ok...DONE memvakum bahagian ruang bawah...hiksssssss


Gambar nih masa memulakan tugas memvakum...Ko tgk la fokus ke tidakkkkkk sampai terbongkok2 dibuatnya...heheh....

So korang..kalo ada anak2 haruslah diasuh drpd awal supaya boleh la bantu korang buat keja umah cikit2...Kerja yg bersesuaian ngn umur dorang la...Bukan mendera x tentu hala tau...Itu sgtlah tidak bagussssss....Kalo nak masuk penjara..sila la buat perkara tak tentu hala itu!!!hahah

Tapi aritu mmg rajin la abg Danish nih...siap tolong kopekkan aku petai tau utk aku bwk balik Sabah...Tq abg!!!

Maknjang sayanggggggggggggg abangggggggg!!!hihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...