Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, October 8, 2011

X Habis Dgn Kisah Rambut

*** Sgt x puas ati. Tetiba rindu pulak saloon rambut favourite ku di Central Market, Kuala Lumpur.... D'Molly...yg letaknya dlm CM dkt dgn food court CM tue...hihi...Kalo dulu adalah the only one saloon tapi x tau la skrg ni...Sila pegi ke link ni Lambut Baru
^
^
Utk info..saya masih lagi bersiaran diOUM,KK...huhu
Ngantuk mak noksssss..
^
Okae..i continue my story ekk...hihi
Kan ritu ada saya cita yg saya buat rambut kan???
Ntah la...
Walaupun ok la juga tapi tetap saya x brapa puas hati...
^
^
X caya sila tgk perbezaan rebonding yg kat sebelah ni dgn yg kat link " Lambut Baru " kat atas tue...
Hubby saya kata yg saya buat ni x elok...
Hubby saya adalah pengkritk tetap saya okae ;p...hihi
^
^
Kalo saya tau..baik bila balik KL baru saya buat rambut...
^
Tapi apakan daya...
^
^
Rambut ku terlampau serabai sampai da x sanggup ku tunggu utk balik ke KL...hihi...
^
^
Apapun..redha ja la...
^
X pe la...as long rambut better drpd sblm ni jadi lah kan???
^
^
Bersyukurlah nak walaupun duit da abis buat rambut...hihi...
^
^
***P/S:
Kalo u all da serasi dgn satu2 saloon...better jgn pi ka saloon lain tapi mcm kes saya ni...susah sikit psl saloon favourite saya di KL n saya skrg stay di Sabah...Bukan sng nak cari saloon yg okae sehhhhhhhhhh...***...huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...