Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 5, 2011

Kisah Rambut Lagi



*** Smlm kan da cita yg saya buat rambut...***.

Now kasi show off sikit la rambut baru ku itew...
^^^
^^
^
Idak la cantik mana cuma kemas sikit la drpd yg sebelum nih...
^^
^^

















 





Kan sebelum nih da kembang sana kembang sini..huhu...Niat ati mmg da x mau buat da rebonding tapi memandangkan rambut da serabai sgt...huhu...maka proceed la apalagi ritu dpt gaji 1/2 bulan tu...hihi...
^
^
Tapi agak kecewa la coz hajat di hati mo buat perm yg besar2 tu tapi memandangkan kat sini ramai yg kata saloon kat sini buat x bagus maka terbatal la hasrat ku itew...
^
^
^^^
^^
^
Ada gak smlm kedai tu testing buatkan tapi x jadi...dorang kata better buat kat Kota Kinabalu...huhu...
^
^
^
Tgk la nanti...ni kalo mau buat lagi...mo melayang lagi duit...kalo Hubby mo sponsor, Insyaallah la difikirkan kelak...hihi

2 comments:

  1. Pn azie,

    saya ada pertanyaanla ckit..
    pn azie pki produk apa muka semakin licin dan cerah gitue..apakah rhsianya?ngeeegeeeeeeeee~



    hg sponsor aku nk wat rebond gak..da twok sgt asl sikat jer msti sikat aku xlncr pjlnan sb ada jer gguan bliku~

    ReplyDelete
  2. ya pn.zura...mana ada la..besa ja...tapi aku pakai pencuci muka syahirah ngn cream muka syahirah...ramai juga yg tegur...hihi...tapi aku tgk biasa ja...mcmana nak sponsor hg rebond..aku pun x berduit...kalo berduit sure aku sponsornya la..hihi...besa la tu...aku pun sbb byk sgt yg liku2 tu yg terpaksa buat juga...hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...