Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, October 6, 2011

Teringat Abah

Tadi saya just received call from my eldest sista. Katanya Abah x brapa sihat.  
^
^
Suddenly brapa ari ni Abah x le jalan pasal kata kakak saya...Mak kata urat pinggang Abah jadi tegang...
^
^
Pastu trus saya call no Mak...adik bongsu saya yg jawab. Katanya Abah boleh jalan cuma kena slow2 la. Mcmana pun hati tetap risau dan sedey. Biasa la Mak Abah...dorang bukannya nak bagitau saya coz takut saya risau apalagi kan saya sekarang di seberang laut.
^
^
Sbb kalo saya masih di KL...saya dpt tau apa2 trus saya x lena tido n trus berdesup balik kampung....Huhu...Apapun saya berdoa semoga Abah beransur sembuh hendaknya...Aminnn....
^
^
Nanti nak call Mak...kalo teruk Hubby suh Mak buat semboyan di balai di sana supaya kami boleh balik kampung secepat mungkin...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...