Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, October 3, 2011

Aku Surirumah

Arini saya back to normal jadi housewife semula...
^
^
Reason why saya resign after 1/2 month ja keja :
^
^
a) Ari2 keja x da cuti
^
^
b) Balik ari2 jgn hrp tepat jam 430ptg...paling  lewat jam 630ptg n waktu itu di sini adalah suda gelap gelita gitu...driving balik ke rumah kdg2 da kuar jalan tar da saya coz sini kiri kanan mana ada lampu bha....x nampak jalan...haha
^
^
c) Keja di opis tapak site...faham2 ja la...suma yg laki dlm opis adalah smoking di dlm air cond...x tahan mak nokssssssssssss ;)...1badan bau asap rokok dibuatnya...huhu
^
^
d) Ada bahan yg ada kandungan radioaktif perlu dipasskan pada pekerja kontrak ari2...
^
^
e) Demam on n off since start working  sampai skrg...
^
^
Lastly...Resign is the best way...Ate kalo da ari2 x sihat...camne kan???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...